امیرشهلا-800x480

به گزارش ایران نیوز آنلاین؛ امیر شهلا، عضو شورای اسلامی شهر مشهد در نشست بزرگداشت حسین ثابت در پژوهشسرای فرهنگ و ادب پارسی ثابت، به تنگ نظری برخی مسئولین اشاره کرد و گفت: به دلیل تنگ نظری و عدم مدیریت در مشهد ما با مشکل برند مواجه هستیم که امیدواریم هرچه زودتر این مسئله حل شود.
شهلا با بیان اینکه مشهد یکی از شهرهای ایران و خاورمیانه است و باید با سرمایه گذاری از این فرصت ها استفاده کنیم، اظهار کرد: برند سازی در شهر مشهد به شدت مختوم شده است و باید این امر در مشهد تحقق یابد.
وی خاطرنشان کرد: ضریب ماندگاری گردشگر در مشهد دو روز است اما تلاش هایی در حال انجام است تا بتوانیم ماندگاری زائران را افزایش دهیم.

احیا و زنده نگاه داشتن شهر توس
وی گفت: یکی از مهمترین برنامه های شورای پنجم، احیا و زنده نگاه داشتن شهر توس است و کمیسیون ویژه احیای توس در شورای پنجم تشکیل شده است همچنین تلاش کردیم شهر توس را از این محرومیت بیرون بیاوریم.
عضو شورای اسلامی شهر مشهد با بیان اینکه توجه به شهر توس باعث ماندگاری بیشتر گردشگر در مشهد خواهد شد، خاطرنشان کرد: از افردیکه دارای ایده برای شهر هستند خواهشمندم با شورای شهر همکاری کرده و ایده های خود را مطرح کنند.

کد خبرنگار: ۹۶۰۱۲۰۷

FacebookTwitterGoogle+WhatsAppLineYahoo MailGoogle Gmail
برچسب ها: , , , ,
عضویت در خبرنامه

\ نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


CAPTCHA Image
Reload Image