index-copy-1

به گزارش ایران نیوز آنلاین؛ احمد محبی، مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری مشهد، اظهار کرد: بازارهای ارزاق عمومی و میوه و تره‌بار شهرما شهرداری به منظور افزایش رفاه شهروندان در خرید و همچنین عرضه محصولات با کیفیت و با قیمت مناسب ایجاد شده است.
وی افزود: تعداد فروشگاه‌های شهرما شهرداری تا قبل از مهر ۹۲ تنها ۱۵ بازار بود که این تعداد در پایان سال گذشته به ۲۹ بازار رسیده است.
مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری مشهد تصریح کرد: براساس این آمار، طی چهار سال گذشته، ۱۴ فروشگاه شهرما در شهر مشهد احداث شده است.
محبی همچنین در خصوص میزان رضایت شهروندان از فروشگاه‌های شهرداری مشهد گفت: میزان رضایت شهروندان از خدمات، کیفیت و قیمت محصولات ارائه شده در فروشگاه‌های شهرداری مشهد، در سال ۹۵، افزایش و به ۸۳ درصد رسیده است.
وی اضافه کرد: از دیگر اقدامات در بازارهای شهرداری، حذف کالاهای خارجی از سطح فروشگاه‌های شهرما با هدف حمایت از تولیدات داخلی است.
مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری مشهد به احداث بازارهای سیار در شهر مشهد اشاره کرد و گفت: در حال حاضر ۱۲ روز بازار، سه شب بازار، سه جمعه بازار، یک بازار دام و دو ایستگاه مصالح در شهر مشهد احداث شده است.
محبی همچنین از احداث بازارهای تخصصی خبر داد و گفت: یکی از اقدامات، احداث و راه‌اندازی بازار خودرو مجیدیه با ظرفیت چهار هزار خودرو است.

FacebookTwitterGoogle+WhatsAppLineYahoo MailGoogle Gmail
برچسب ها: , , , , , ,
عضویت در خبرنامه

\ نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


CAPTCHA Image
Reload Image