8888

به گزارش ایران نیوزآنلاین؛ کبری خزعلی، عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی، شنبه ۲۷ خردادماه، در جلسه «بررسی ابطال سند ۲۰۳۰» که در مکتب نرجس مشهد برگزار شد، با بیان اینکه امام خمینی(ره) با اجرای اسناد آموزشی یونسکو، در کشور، مخالف بود، اظهار کرد: سند ۲۰۳۰ برخلاف سند آموزش همگانی، سندی الزام آور است؛ یکی از این اسناد، قبل از انقلاب در حد یک بیانیه توسط اشرف مطرح شد که امام راحل با آن برخورد کرد و سند مذکور هیچ گاه عملیاتی نشد، به همین دلیل همین سند هم بود که شاه مجبور شد اشرف پهلوی را از کشور بیرون کند.
وی ادامه داد: هنجارشکنی هایی که اخیرا در شادی های خیابانی مردم مشاهده می کنیم، بی حیایی است؛ پوششی که ۱۵ سال گذشته، حتی در خانواده هم استفاده نمی شد، امروز در اجتماع و انظار عمومی استفاده‌ می شود.

۲۰۳۰؛ سندی ننگین و تعهدآور
خزعلی، سند ۲۰۳۰ را سندی ننگین و تعهدآور دانست که اجازه مداخله کامل را به دشمن می دهد و با بیان اینکه طبق این سند، همه چیز را به دست یونسکو می دهیم، اظهار کرد: باید مقایسه شود که ره آورد سازش برای ما چه بود و چالش یا همان مقاومت، چه نتایجی برای کشور به همراه داشت؛ امروز مشاهده می کنیم که در نتیجه سازش، تحریم ها افزایش یافته و‌ پیچیده تر شده است.
وی با اشاره به روز قدس،  با بیان اینکه فلسطین، تکه ای از سرزمین های اسلامی است که آن را تصرف کردند اما مردمش را نتوانستند غصب کنند، تصریح کرد: این سند دارد کل مردم جهان را تحت اختیار خود درمی آورد و طرحشان این است که دیگر، قرآن، مسجد و اسلامی روی کره زمین وجود نداشته باشد.

سند ۲۰۳۰ فوق همه معاهدات است
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با تاکید براینکه سند ۲۰۳۰، فوق همه معاهدات است، گفت: این تعهد در سه مرحله در خارج از کشور داده شده است، ضمن اینکه سند ۲۰۳۰ خلاف صریح قانون اساسی است چرا که طبق اصل ۷۷ و ۱۲۵ تصویب هرگونه تعهدنامه بین المللی باید از مسیر مجلس بگذرد.
وی خطاب به مسئولان، خاطرنشان کرد: اینگونه نیست که دونفر را ببرید مهمانی خارج از کشور و بعد بگویید مجلس در جریان بوده است، باید مجلس به صورت رسمی وارد شده و‌ جواب مجلس را در این موضوع می گرفتید.
خزعلی اشاره کرد: اهداف توسعه پایدار، ۱۷ مورد است که هدف چهارم آن آموزش است و اهمیت این هدف به قدری است که اجرای آن برای سایر بندها، امری حیاتی شمرده شده است.
وی عنوان کرد: در صفحات ۲۹ و ۷۳ و ۷۵ سند ۲۰۳۰ نیز دقیقا تاکید می کند؛ آموزش هایی که داده می شود، باید جهان اندیش باشد و در همانجا به آموزش جامع جنسی از سنین ۱۰ سال به بالا اشاره می کند.

توهین به جایگاه معلمان در سند ۲۰۳۰

رئیس سابق شورای فرهنگی اجتماعی زنان ادامه داد: آموزش های جنسی این سند، در مرحله اول، آموزش مبتنی بر خویشتن داری است که اکثر ایالت های خود آمریکا این نوع آموزش را برگزیدند درحالی که بر مبنای آموزش جامعی که ما پذیرفته ایم باید همه مسائل جنسی را در کلاس، به دانش آموزان آموزش داد.
وی متذکر شد: سند ۲۰۳۰ با توهین به جایگاه معلمان، معلمان ایرانی را افرادی با بیماری های روحی و روانی، ضعف هویت و مشکلات عدیده معرفی می کند و برای گفته خود نیز به یک پژوهش مربوط به ۴۰ سال پیش در یک کشور دور افتاده درباره ایران اشاره می کند و این پژوهش، اساس برنامه ۲۰۳۰ برای معلمان قرار گرفته است.
خزعلی اضافه کرد: با این رویکرد چه‌کسی دارد به معلم و دانش آموز اهانت می کند؟ معلمین ما در اوج عزت و فشار اقتصادی، دارند بچه های ما را در سطح عالی ترین ها پرورش می دهند و‌ نخبگان انرژی هسته ای و المپیادی، نمونه های تعلیم و تربیت ما هستند.

تبدیل کردن ایران به مرکز نابودی کشورهای اسلامی
وی اضافه کرد: یونسکو، در دانشگاه فرهنگیان، یک پایگاه زده تا معلمان کشورهای اسلامی را نیز تربیت کند و در حقیقت، ایران، تبدیل به مرکز نابودی کشورهای اسلامی شود، همچنین منع استخدام کلیه معلمینی که از این مرکز مجوز ندارند از دیگر اهداف آنان محسوب می شود.

کد خبرنگار: ۹۵۰۲۱۷۱

 

FacebookTwitterGoogle+WhatsAppLineYahoo MailGoogle Gmail
برچسب ها: , , , , ,
عضویت در خبرنامه

\ نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


CAPTCHA Image
Reload Image